söndag 14 februari 2010

På mitt jobb har vi en chef...

...som är jätterar, och i fredags tog hon priset! På bordet i kafferummet
låg en ask med hjärtformade geléhjärtan och hjärtformad choklad. Då hon vet att jag inte äter sånt just nu så hade hon ordnat en "specialare"
åt mig, en äppelbit utskuren som ett hjärta! Sen att äppelbiten försvann
i ett enda gluffs och att den var så sur att den hade behövts doppas i socker är en annan sak. Det är tanken som räknas ;-) Tack Å!

I Finland pratar man om Vändagen den 14 februari och då handlar det om både vänner och kärestan, men även om frivilligarbete för de svagare i samhället där Röda Korset håller i trådarna. Så till er alla där ute, en stor vändagskram till er alla!

9 kommentarer:

Bibban sa...

KRAM till dig:)

evasol sa...

Kram!

Gafflan sa...

Detsamma till dig!

Frogprincess sa...

Vad gulligt av henne.
Tack för ditt besök på min blogg.
Nu har jag läst lite hos dig också och måste säga att det här är en blogg i min smak. Jag lägger mig som följare hos dig + att jag petar in dig på bloglovin också så missar jag inget
:-)
Ha en bra alla hjärtans dag!

Mollamaja sa...

Stor Valentindagskram!

Petra sa...

Men så gulligt av henne. En sådan cehf skullejag vilja ha.

desperat hemmafru sa...

Ja, vad kul med en kreativ chef! Mer sånt!!!

Märta sa...

Vilken bra chef! Och vilken bra syn ni har på Alla Hjärtan i Finland! Omtanke till alla! Stor vändagskram tillbaks på dig! :)

Osloskånskan sa...

Vändag och hjälpa andra - det gillade jag.
Heja Finland!