tisdag 18 maj 2010

Kontaktannons

Jag känner att jag behöver klonas. Inte för att jag är så speciellt snygg eller dunder begåvad, utan för att det har blivit lite långa dagar nu och jag hinner inte med här hemma. Jag hinner inte med att läsa era bloggar. Jag hinner inte ta hand om Siemens, hon bara står nu. Samsung är också ensam i skrubben. Alltså måste jag söka efter ännu en Fru Venus.

"En fyllig kvinna med mjuka former i sina bästa år sökes för fast anställning. Då vi behöver vara ganska lika till utseendet så söker jag en tjej som är 162,5 cm lång, ungefär alltså. Du ska väga runt 75 kilo (+ 20 kilo...) och vara ganska flexibel vad gäller den framtida vikten. Gröna, små grisögon med lite trötta brun-grå fläckar, oplockade bryn och hormonskägg på höger sida av hakan. Stadig kropp bestående av fyra bilringar och en tom cykelslang. Vad gäller brösten så är det bäst om det vänstra är en C-kupa och den högra en D-kupa, annars funkar inte mina behån på dig. Frisyren är en blank brun-grå gardin som hoppas på lite uppåttjack. Du ska jobba 06.30 - 19.00 alla dagar. Sen sköter du inköp, matlagning, tvätt och städning. Körning av ungarna ingår också i ditt jobb. Mannen kan jag sköta. Ja, just det, det är föräldramöte imorgon, så skynda dig!"

Vad jag ska göra? Slappa i solen, äta choklad, sova, läsa och skriva. Kanske köpa skor :-)

Cia, du är hjärtligt välkommen :-)

8 kommentarer:

Ninis sa...

Släpp allt och låt både Siemens och Samsung vara för sig själva ett tag ;)
Det ordnar sig, det gör det alltid. Ja, förr eller senare alltså. Vi är alla i den situationen någon gång.
Ät choklad! Det gör jag mandlar doppade i apelsinchoklad :p

Ulrika sa...

;) Mitt högra är också större, synd bara att det är svårt att hitta bh med ena kupan större. Men du kanske har hittat?
;)

Du är för härligt du goa Venus.

Knasterfaster sa...

Hoppas du hittar en klon! Det borde finnas ganska många som passar in på den där beskrivningen!

Märta sa...

Smart plan! Extremt smart plan!
Men tänk om rivjärnsgenen slår igenom och det slutar med att klonen sitter och äter choklad och dricker rabarbervin och låter dig göra tråket!! Huvva!

Realisten sa...

Alltså så jag är alldeles för lång så det går inte. Men vi kanske liksom kan byta...om jag slappar i solen, äter choklad osv.

Realisten sa...

Jag ångrar mig. Jag kan ju inte skriva ser jag när jag läser min kommentar ovan, så vi kan inte byta.

Malla sa...

lycka till, du hittar henne säkert :)

Anonym sa...

Det låter som jag fast en decimeter för kort. Fast vem ska flänga runt med Cylina och Philips här då?