tisdag 18 maj 2010

Jag måste åka till Belgien!!

Nu. Jag måste åka till Belgien NU! Köpa choklad. Sån där 70 % med valnötter och fikon, eller med mandel och blåbär. Sån som Desperat hemmafru skickade till mig tidigare i våras. Jag menar allvar, det är kris. Behovet är ENORMT! Det gräver i magen, kliar utanpå och svider i röda "har inte fått Belgisk choklad på länge" utslag. Eller så är det byxlinningen som svettas och skär in mellan bilringarna. Skit samma, men jag vill ha choklad! Och jag vill åka hem och duscha.

14 kommentarer:

Petra sa...

Belgisk choklad är bäst.

desperat hemmafru sa...

Hurn mycket vill du att jag ska skicka??? Jag fixar det genast! :-)

nillas liv på pinnen sa...

Om du cyklar till Belgien och tillbaka så kan du ju behöva ett par chokladkakor för att återställa kaloribalansen.

Gafflan sa...

Ojdå! Choklad sa du...det var ett tag sedan nu...kanske skulle köpa mig någon bit bara för att se hur det smakar ;)

Mimmione sa...

vill inte låta skrytig, men jag äter GI då slipper man dessa infall av belgienresor skönt faktiskt

S sa...

Och jag gillar inte choklad... *s*

Monica sa...

Jag vet: "nu gör du två flugor på smällen"
Köper din choklad i Belgien, dit ni tar en resa tillsammans. Suget + pressent fixat.

Pinglan sa...

mmmmmm.... choklad..

Monica sa...

Öhhh...
Bör PMS varning utfärdas över Åland?! ;D

Ta en "Snickers"!
Kram

Malla sa...

:) en bra ursäkt att få resa lite!

Knasterfaster sa...

Det låter gott. Köp lite till mig också!

Anonym sa...

Jag vill också åka till Belgien men då har de mest varit för den goda ölens skull nu har jag ju två orsaker, öl och choklad. Dessutom kan det vara en mycket god kombination!

Heleena ♥♥♥ sa...

Jag vill också HA!!! Men inte sådan choklad, gillar inte mörk nyttig choklad, ljust ska det vara ;)

Kram Heleena

Lysande ögonblick! sa...

åh. jag vill också haaa! :-)