måndag 21 juni 2010

Borta med vinden ;-)

Ett par timmar på Mariebad, lunch, ögonshopping på stan, lite sightseeing och nu middag. Det närmar sig... Nu ska vi gå över till den italienska glassbaren för en liten efterrätt, sen.... När vi kommer hem har jag tänkt ta med mig Knasterfaster upp på min  vind.... Man vet aldrig, det kan finnas något där som hon alltid har velat ha (hoppas hoppas). Om hon däremot inte hörs av på sin blogg, eller jag låtsas som om hon aldrig har varit hit överhuvudtaget, då har hon dånat där uppe... Jag låter det tillsvidare vara osagt om det är av hänförelse över rikedomen av skor, eller om det är av chock... Återkommer...

8 kommentarer:

Cattas liv och tankar sa...

Bäst att ha lite koll då... ;-)

Vad gott med glass!!

Renée sa...

Jag akulle gärna komma och titta på din vind, detta är nämligen det roligaste jag vet! Man KAN ju hitta en skatt bland alla kartonger och annan bråte...
Ha det bäst!

Singelmamman sa...

Lyllos! Spara lite åt mig! Från vinden alltså.

Camilla sa...

Det blir troligtvis rena "gottebutiken" för henne!

Malla sa...

åh jag är rätt så avundsjuk på Knaster! jag vill till din vind :)

Monica sa...

Jag vill också till din vind!! :)
...fast jag hinner nog inte denna sommaren...
KRAM

Monica sa...

Oj, oj så oartigt av mig!! Du måste ju hälsa till Knaster :)

Tigris Predikantan sa...

Jaha, här skulle hon hitta mest ... spindlar om man skall tro dottern!
*ler*