måndag 16 augusti 2010

Packad och klar

Väskan är packad med det viktigaste, astmamediciner, böcker, ett ombyte och datorn. Blommorna är vattnade, tvättkorgen tom och hyfsat fullt i kylskåpet. "J" försvann till skärgården och hästarna idag, en sista "panikträff" med hästarna innan skolan börjar på torsdag. Mannen och "L" får ta vara på varandra och kissorna. Jag ska via ett par postlådor innan jag åker ner till färjan, har rustat några små paket som ska delas ut. Mollamaja ska få ett, hon fyllde år igår och kommer hem imorgon , då tycker jag att ni ska gå in och gratta henne :-)  Tror jag tar en färgglad drink när jag kommer ombord, bara för att vänja mig vid lull-lullet de närmaste dagarna ;-) Sköt om er, vi hörs!

13 kommentarer:

Unknown sa...

Sköt om DIG. Snart är du hemma igen.

Tigris Predikantan sa...

Håller tummarna!

Finnpajsaren sa...

Åh du, ta hand om dig!
KRAM!

Chrissan sa...

Lycka till nu!
Hoppas allt går bra!

Lisen sa...

Kram på dig!

nillas liv på pinnen sa...

Lycka till med rumpegumpen!

Singelmamman sa...

LYCKA TILL! Hade jag kunnat hade jag kommit över och hållit dig sällskap. Men jag tänker på dig, och väntar på mer text. Kram
PS. Mina tonåringar skickar varsin kram och lycka till.

Realisten sa...

Jag ska tänka på dig! Kram!

Cia40 sa...

Tänker på dig,och din lilla bakdel!:)
KRAMAR Cia:)

Monica sa...

Du kommer finnas i MINA tankar, hoppas det går bra vännen! Kram x 100.

Cattis sa...

Lovar tänka på din bak jättemycket ;-)

LYCKA TILL!!!

S sa...

Hoppas att det går bra idag, jag tänker på dig.
Kram

Rut-Knut-Tjut sa...

Lycka till! Tänker på dig.