måndag 16 augusti 2010

Hur gympaskor blir high heels...

Åkte iväg till skomakaren med "J" idag, hon hade lite ridgrejer som skulle fixas. Planen var också att vi skulle handla lite mat och kolla på gymnastikskor i det lilla "varuhuset" mitt ute på landet, det var halva reapriset på alla skor. Trettonåringen hittade skor, för bara 10 €, men enligt mannen kommer de att vara hemskt obekväma på gymnastiken...


Om, jag säger om, det nu skulle vara så att de ärvt denna skomani av mig, så önskar jag faktiskt att jag skulle ha börjat samla på något annat vid unga år. Något som skulle vara lite smartare. Som pengar. Men snygga är dom, "J":s skor ;-)

28 kommentarer:

Pinglan sa...

Supersnygga!!!

SusanLotus sa...

Jag vill ha! Skorna är superläckra!

Malla sa...

riktigt riktigt snygga!

Renée sa...

Jag vill se henne spela brännboll i dom ;-)

Anonym sa...

Snygga!

Realisten sa...

Vrålsnygga! Jag får nästan orgasm när jag ser dem.

Sagas blommor sa...

Snygga! Såna önskar jag att jag kunde använda,men då måste nog syremask på.....ont om det har jag hört i rymden(syre alltså) :)Saga

Shamrock sa...

Har ni samma storlek så att ni kan dela?

Charlie sa...

Skitsnygga!

Camilla sa...

Hade jag provat att gå i dom, hade jag brutit bägge benen och säkert näsan också.
Men ruggigt snygga är dom. *avis*

Singelmamman sa...

Så fina. Och snygga ben!

Chrissan sa...

Verkligen snygga!
Och hon kommer nog kunna hoppa högt om de kör höjdhopp på gympan.;)

Snäckskalsdalen. sa...

Fina skor tösabiten fant!
Och hoppas dom sticker dig rätt i morgon!
Kramar

Carola sa...

10€ är ju rena fyndet!! Å de går säkerttttt bra på gympan ;-)

L8 sa...

SÅ snygga så när gympaläraren ser dem så blir det inget-de får ha modevisning istället.

Anonym sa...

Gympa, äsch skit samma.. snuggaste tjejen i plugget!

Anonym sa...

Nä, nu läste du inte fel, det ska givetvis vara snYggaste..

Gafflan sa...

HA!!! Min äldsta har sådana skor fast vita, snygga men tyvärr ej i min skostorlek.

Marie-Louise sa...

Jo en anings obekväma på gympan kanske...men väldigt snygga. Jag förstår hennes val av skor :)

Lysande ögonblick! sa...

Superfina! Vilket fynd. :-)

Petra sa...

Så snygga skor.

Mona sa...

Vill ha -skor! Jättesnygga.
Hoppas resan till Hfors går bra och du får hjälp mot din smärta.
Kram, Mona

Rut-Knut-Tjut sa...

Jättefina. Jag har lagt ner det där men högklackat, kommer aldrig att kunna gå i dem tror jag. Men snyggt på alla andra (nästan)

Peacerosen sa...

Apropå......

Din sida är jättefin, men kolla denna sidan!

Läser här inne lite nu och då, men har aldrig "hälsat". F´låt!

Kom bara att tänka på dej när jag såg den här bakgrunden....

http://vintagemadeforyou.blogspot.com/2010/05/free-backgfround-to-minima-3-columns-me.html


Må så gott!
Jenny

Tantaluran sa...

Snygga skor!

Förstår inte vad Peacerosen menar - den sidan har ju vit bakgrund??

Selma sa...

Besatthet av skor är ärftligt och jag tror det ärvs på mödernet.

Frogprincess sa...

Jättesnygga!!!

Laila sa...

Dom är jätte snygga.
Man kan göra mycket i högklackat.
Gå, springa, cykla, köra bil, trampa trampbåt (Det var bara lite av det jag kommer på nu av mina högklackade bravader som yngre) ;-P