onsdag 11 augusti 2010

Titta in här:

Ta en titt hos arga tanten, hon är så jäkla skön *asg*

5 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Men ... jag kommer bara åter till dig och samma inlägg???

Mina dagar sa...

Det var verkligen värt ett besök:):)

Polargrevinnan sa...

Hej du Fru Venus, som är så tålmodig (i alla fall på bloggen) och lämnar fina kommentarer.
Nu ska jag bättra mig, har förvarnat herrn om att jag sitter vid datorn ikväll och läser fatt alla bloggar. Väl så trevligt som slötittande på TV.
Jag tror att de flesta kvinnor har ett speciellt förhållande till skor. Det var med sorg i hjärtat jag skänkte bort flera par som jag efter en knäoperation inte kan ha. Håller mig numera till kilklack och bekväma ska de vara.
Hos Arga Tanten var det trevligt att läsa.
Ser att du haft kräftkalas, jättefint dukat bord. På lördag är vi bjudna på kräftor från Hjälmaren.
Ha det bra och kram
Viola

Tant Grön sa...

Länka på du bara. Undrade just över de nya namnen som kommenterat mitt inlägg. Det var fina Fru Venus som varit i farten.

Anonym sa...

Tack för tipset om Arga tanten! Kul att läsa, liksom din blogg.
"Småländskan"