lördag 9 oktober 2010

Bloggträff - så här börjar vi:

Vi hämtar gänget i hamnen med den här:


Där väntar Mollamaja med rosa Champagne, och vår chaufför (mannen) kör oss sen till knappbutiken inne i stan (Osloskånskans önskemål) och sen vidare hit:


till SALT i sjökvarteret, där vi blir serverade en cocktail bestående av ......... och äppel-lingon cider från Peders Aplagård på Kökar (en ö ute i havet) samt chokladpraliner med hallon och havtorn, hemlagade av Mercedes på chocolateri Amorina inne i stan. Sen åker vi hemåt (3 min) för en sen lunch! Vad tror ni?

14 kommentarer:

Gafflan sa...

WOW! Vilken start!!
Massa gott och trevligheter :DDD
Kram

Anonym sa...

Vilken härlig idé =)
Tänk om jag kunde komma med ngn gång ;-)

Veronica sa...

Ja, jag är då inte ett dugg jävla avundsjuk. *muttrar*

Maj Korner sa...

Nejmen! Du är väl för härlig ändå! Limmo....

Malla sa...

låter super!

Sandra sa...

Inte alls avis på er, inte alls!

Anonym sa...

Ha det så jävla härligt alltså! Med andra, lite mera "fina" ord: ha kul, ta hand om varandra!
/Småländskan

S sa...

Så himla kul!
Hopaps ni har det bäst ikväll! :)

Bibban sa...

Jag säger som sandra..inget avis alls ;)

Göran sa...

Vilket party! Du måste vara världens bästa festfixare;-) Ha´t så himla kul

Renée sa...

Avundsjuk... Fast så risig som jag är nu så hade jag inte orkat festa ;-) Ha det så kul nu!

Cattas liv och tankar sa...

Kanoners!!

Lite avis då...

Ninis sa...

Låter som en bra början på en härlig bloggträff :)
Ni har det säkert superbra just nu :)
Kramisar!

Sus sa...

You did not?!?!?!?!?!