lördag 18 december 2010

Plan A har fortskridit.

Kommer ni ihåg att jag ville vidareutveckla min plan på att återvinna mitt (och andras) fett? Ni vet, suga ut/skära bort sju kilo av min mage och ge det till nån som vill ha mera rumpa eller bröst, återvinning kallas det. Nu har jag hittat en kompanjon i Sverigelandet. Vi har börjat med att köpa en långtradare. Nu efter jul ska vi börja slurpa ihop fett lite här och där och sen dela ut det till folk som vill ha, eller rättare sagt, sjukhus som vill ha, för jag ska inte operera själv, åh nej, äckel päckel.

12 kommentarer:

Oljekritan sa...

hahhahahhh knäppis,men idén är inte fel!!!
Vad bra det skulle vara, ta från de fettrika och ge till de fettfattiga!! jag kan bli din första patient!!!

Ulrika sa...

Smart. Jag har massor. Nu har jag ju tappat några kilon men det dallrar mer än någonsin. Så fett finns det. I massor.

Renée sa...

Minns efter att jag hade ammat barnet och brösten blev som tomma skinnpåsar... DÅ kunde jag lätt ha tagit lite fett och fyllt dom med! Nu har de fyllt sig själva...

Fru Gårman sa...

Hahaha... Vem vill ha lite magfläsk? Ganska fast och fint. jag måste ju börja nånstans på min väg mot järpen.

Jolly Roger sa...

Det e nog bäst att göra biogas av'et...

Caja: sa...

Här har du en kandidat till, jag nappar direkt!!!!

Dehäreja sa...

Jag kan ta lite till dom här, \o/ \o/ så dom kanske ser ut like this ( • )( • ) igen! Fast helst skulle jag ju vilja omplacera mitt eget fett :-)

Black Iris sa...

Kom hit med långtradarn fort som tusan,,,,jag lover att jag fyller den.

Kram Maidi

Ezter sa...

Jag bidrar med 10 kg!

Anonym sa...

Kan den komme en snartur innom Norgelandet, også? Det hadde vært fint med en mobil operasjonsal også. Legge seg i den ene og få fettet flyttet over til den andre!
- Gro -

Anonym sa...

Hur många e per/kg fett?

Perny sa...

:D smart, men lite äckligt :p

Jag och min granne önskade att det hade funkat under uppväxten då jag bara behövde titta å en bulle och gå upp fyra kilo medan hon fick drick grädde för att försöka hålla vikten.