lördag 18 december 2010

Home sweet home

Hemma igen. Klockan är 23.30. Jag är i stadiet trött-koma, men det var det värt! Tack Singelmamman, Shamrock, Malla, Veronica och "Här går man", det var härligt att få träffa er och ladda lite skratt på må-bra-kontot igen :-)

Jag är också i stadiet palt-koma. Det beror högst troligt på att jag anföll dessertbuffén i matsalen på hemvägen. Det var det inte värt. Traktordäcket mitt på har nu antagit formen av en zeppelinare. God natt vänner, hälsar på hos er imorgon *raaap*.

10 kommentarer:

Caja: sa...

;-D/c

Knasterfaster sa...

Tänk så mycket man kan hinna på en dag! KRAM

Cajsas Faster sa...

Sov gott!

Anonym sa...

Sweet dreams!!

Cia40 sa...

Då är det dags för härliga drömmar,om härliga upplevelser under dagen...:)

Så sov nu en liten stund...
tillsammans med John blund...
Godnattkram, Cia:)

Fru Gårman sa...

You can call me Fru Gårman... :D
Jag har sovkomat en stund här och nu ska jag koppla hudarna och gå de återstående 1568 stegen jag har kvar till 10000 idag.
Natten!

Fru Gårman sa...

me va fan, HUNDARNA, hudarna följer med oavsett om jag vill eller inte... ;)

Anonym sa...

Jag undrar VERKLIGEN hur det kommer att gå nä du väger dig nästa gång???? E lite bekymmrad juee.

Mässkalle

Rigmor sa...

Paltkoma har jag aldrig lidit av, men väl godisbegär som gjort mej nästan farlig för omgivningen. Sen när man tryckt i sej allt och man inte törs böja sig framåt med risk för att det ska hända en olycka, då undrarman varför....?inte ger det några vuxen poäng i alla fall...
Ha en skön fjärde advent!
Kram

Unknown sa...

Go´morgon! Dags att vakna nu!!