torsdag 13 januari 2011

Award och tävling!


Jag har fått en award av Rigmor med bloggen Paradisetbergamon, tack :-) Det var en lite annorlundare award som verkligen värmer! Jag ska skicka den vidare och som omväxling väljer jag tre stycken; Elle, Fru Gårman och Alexandra med Lysande ögonblick!


Hos snyggingen Petra med bloggen Vardagliga ting är det tävling på gång! Du kan vinna ett läppbaslam från Apoliva och dragning är det den 18 januari. Nu är jag snäll som berättar det här för er fast jag absolut vill vinna, det passar liksom bra, för jag firar någonting ganska speciellt just den 18 januari *inte riktigt klokt*!

8 kommentarer:

Lady Gaggig sa...

Grattis till awarden!!
Och gomorron...(:

Anonym sa...

Jag vinner aldrig.....

Mässkalle

Lysande ögonblick! sa...

Tack kära du! :-) Ha en fin dag!

Malla sa...

grattis till award och lycka till i tävlingen :D

Dehäreja sa...

GRATTIS Fru Venus! DEN awarden passar verkligen in på dig!

Lippe sa...

Grattis!! :)

Tantaluran sa...

Man får ju gratulera och salutera då!

Fru Gårman sa...

Nämen! Tack snälla! :D Efter dessa helvetesdagar är jag mycket tacksam. Vad glad jag blir! TACK!