tisdag 8 februari 2011

Va!

Efter en kaosartad morgon (ungar *suck*) konstaterar jag att:

Det har snöat inatt, snöat som fan! Till vilken nytta?
Den ena rumpan är mycket bättre medan den andra är fan så mycket sämre idag...
Av någon anledning krånglar astman också, morgonmedicinen hjälper inte alls...
Trött. Tänkte satsa på sovmorgon men Mannen ville berätta vad som stod i tidningen, som han läste i sängen. Ibland, ja ibland, har jag förståelse för dom med skilda sovrum.
Jag väntar att en mindre, men ändå, summa pengar ska dyka upp på kontot. Märker idag att det har det gjort redan, och att jag har använt dom redan...

Nu är det bara att satsa på värkmedicin och se fram emot Tisdagsmiddagen. Ha en bra tisdag!

12 kommentarer:

L8 sa...

Tur att du har dina tisdagsmiddagar. Hoppas din dag bli ok iaf./L8

Lena sa...

Vi har fått lite snö här med, fast det är mest blötsnö.

Ha en bra dag i alla fall:)

Kram

Rigmor sa...

Tycker nog just nu att tisdagar är värre än måndagar...en dm snö inatt!! Till vilken nytta då om man får fråga?? Å han som sköter plogningen i våran bygata, har han redan gått på sommarsemester, eller...?? Med andra ord är vi nog på samma humör just nu...
Men du, jag hoppas du får en bra tisdag!!
kram

Tantaluran sa...

Själv ser jag fram emot en efterrätt som jag hoppas min Gubbe handlar hem idag!

Kicki & Jörgen sa...

Lite snö har det kommit här med, men det är överkomligt. Nu ska jag vila för natten har inte varit bra.

Shamrock sa...

Jag undrar oxå varför det har snöat, nu ska det ju bli vår

Renée sa...

Tycker synd om den ena rumpan! Krya på di!

Förihelahelvete sa...

Snö......skit.

Monica sa...

Känner du?...Ger dig en VARM lång KRAM!!!
Puss i pannan får du också!

Realisten sa...

Tisdagskram till dig kommer här!

Lysande ögonblick! sa...

KRAM KRAM KRAM!

Milla sa...

Trist med snö och rumpvärk..
Du, det där med skilda sovrum var ingen dum idé.
Snarkningarna här är högljudda...
Enligt Maken,skratt.

Hoppas du ändå fick en bra dag.
Kram Milla