söndag 10 april 2011

Söndag morgon i strålande sol!

Men vad hjälper det, jag ska sitta inne i soffan och titta på Formel 1 :-) Årets andra lopp går av stapeln i Lepang, Malaysia:


Eftersom jag vet att ni är vansinnigt intresserade av just Formel 1 och alla dess förare kan jag tala om att Vettel tog pole i tidskörningen igår före Hamilton, Webber och Button. Samma gäng som förra loppet och Vettel tog även pole här förra året. Jag ska också hälsa på er alla för Mannen blir borta på förmiddagen idag, det blir stugan först på eftermiddagen. Han ska på konfirmation, men utan mig för vi är inte gifta, och vissa saker gör man tydligen inte när man inte är gifta, kyrkbesök går bra men inte annat, hujedamig, så jag väljer F 1. Nu frukost och TV, sen måste jag berätta om min dröm...

9 kommentarer:

Shamrock sa...

När jag var liten och datorn hette nåt' som Commondore 64 eller liknande hade vi ett dataspel som hette "Pole poition". Där har du min samlade kunskap om Formel 1

Knasterfaster sa...

Den där malaysiska banan är så vacker!
Så skönt för dig att du var ogift idag. ;)

Agneta sa...

Vem bestämmer att man inte gör vissa saker om man inte är gift?

All slags bilsport tycker jag är urtrist... jag går nog ut i min trädgård i stället! =)

Unknown sa...

Det finns mycket postivt med att vara ogift. Konfirmation kan man vara utan enl. mig. Vi skippar sån´t här....eller rättare sagt mina ungdomar har fått välja.
Ha en bra söndag i tv-soffan.
Kram

Singelmamman sa...

Är det så att vara ogift är jag också glad att jag är ogift. Ha en fin söndag, och solen håller nog i sig till ni ska iväg till stugan i eftermiddag. Ha en fin söndag!

Huskatt sa...

Lite oväntat att du snöat in på bilar :D

Osloskånskan sa...

Ibland hjälper det inte att vara gift ens...

Fru Gårman sa...

Jag vill ha en utförlig recension som hur det gick sen! :)

Malla sa...

det är bra att du tar ditt ansvar och uppdaterar oss om sånt här som vi annars skulle missa :D :D