torsdag 4 augusti 2011

Jag tycker faktiskt det är riktigt taskigt

när folk kommer upp på gården, ställer sig på vår trappa där dörren till köket står öppen, och börjar helt utan förvarning att prata med mig!

Speciellt taskigt tycker jag det är när jag står och diskar i bara bikiniöverdel och alltså ingen underdel (ni vet, skavsårspungsvetten i ljumskarna och bränd mage) och inte har en chans att komma undan! Nu hänger ju traktordäcket över helahärligheten, så han kan ju ha trott att jag hade stringtrosa (jomentjena), men vilket jävla sätt!

Visserligen hade jag lilla stereon på ganska högt då jag diggade finsk pop, och skramlade lite, men han har ju kunnat skrika högt redan när han kom upp för backen! Förresten gör han inte i vår backe alls! Vad han ville? Köpa fiskekort. Vi säljer inte fiskekort. Kommer aldrig att göra heller. Ska sätta upp en skylt nere vid bilen att vi säljer inte någonting! Eventuellt blåbär för självplock.

Förresten tror jag inte han vill fiska mer, kanske till och med tappat matlusten. Han försvann kvickt som fan när jag försökte skyla helahärligheten med disktrasan och sa att, nej, vi säljer inte fiskekort! Hmpf....

Nu solen-klippan-havet igen. Just ja, tack för alla tips om att gå naken i stugan.

14 kommentarer:

Lippe sa...

Hahahaha!!! Jag följer ju dina tips och det går så bra såååå!!!
Kram på dej din nakenfis!!!

Chrissan sa...

Hahaha! Tack för ett gott skratt. Och det fick nog han med. När chocken lagt sig.;) KRAM!

Jenny sa...

Hahaha! Ser framför mej en diggande Fru Venus med disktrasan viftande i mitt-regionen!
Tack för dagens asgarv!

Fiskekort...Hahaha, ja jisses!

Kram, Jenny

Elle sa...

Hade gärna velat se hans min....
Du får nog börja använda förkläde!

Maria sa...

Hahahaha - vilken underbar start på dagen!! Nu kan det ju bara bli bättre ;)

Snäckskalsdalen. sa...

Jag skrattar för mig själv här jag sitter......

Mimi sa...

Rätt åt karln. Inte kommer man in utan att hojta ordentligt först. Och vad fan, sen när har det börjat säljas fiskekort i privathus... /Mimi

AprilSus sa...

Oouups! Jobbigt läge, men nu har du nog lärt den karln att ge sig till känna innan han klampar in i privata boningar.

Monica sa...

Du är en riktig "tokfia" du...men sååååå härlig!
Kramar om dig från mitt innersta.
Glöm INTE: Var rädd om Dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Renée sa...

HAHAHAHAHA!!!

Singelmamman sa...

G och jag skrattar gott! :-)

LillaTuss sa...

Skrattar för fullt här med...... :)

Knasterfaster sa...

Venusar ska vara näck. Hoppas han förstod att han träffade en äkta venus. Förmodligen kommer han drömma vackra drömmar inatt. :)

Ting sa...

Hahaha, du är helt otrolig! :)