torsdag 4 augusti 2011

Kan man som kvinna ha

pungsvett i ljumskarna?
Jag har liksom fått nån sorts blött skavsår under bikinibrallan. Kanske för att dom aldrig torkar upp mellan baden. Undrar hur det luktar? Räcks inte ner. Hm...

Ni har säkert tröttnat på mina bilder, men idag ser det ut så här åt ena hållet på min klippa:


Och så här ser det ut åt andra hållet:


Morgondoppet ät fixat, nu blir det frukost och sen ska jag faktiskt dammsuga då vi får gäster imorgon. Sen ska jag nog bara njuta av vädret för de har lovat(?) sämre väder från och med lördagen (hoppas inte hoppas inte). Ha en skön dag där ute!

Maria, välkommen som följare! :-)

10 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Attans också, jag som hade beställt en Karibienkryssning åt dig - skojar....jo, faktiskt, jag skojar, det hade jag inte. Men hade jag haft resurserna så hade jag definitivt gjort det, det hade du förtjänat.....
Tröttnar inte på din utsikt!
Vad jag inte kan förstå är hur det jämt, alltid, undantagslöst, kan vara så blå himmel hos dig. Här är det sjödis, dis, åskmoln, mulet, grått och allt möjligt. Och varmt. Det är ju trevligt.
Kramar

Lippe sa...

Inte kan man tröttna på Venusberget!! Vara trött och ligga där kan funka men inte tröttna PÅ! Jag känner att varje varm timme kan vara den sista och får nästan lite stress...
Klappa berget från mej ;)
Kram

Fru Gårman sa...

Säriööööst, se till att de där skavsåret läker. Skaffa babypuder, folk kanske undrar om du börjat mjöla där nere men va fan, skavsår i skrevet är inte att leka med! Byt till andra badisar också. Hälsningar oroliga morsan.
P.s Precis, man ledsnar inte på Venusberget. Man gör inte det.

LillaTuss sa...

Instämmer med Gårman!
Förresten... är det inte "er" klippa så du kan sola naken och slippa skavsår?

Fru Venus sa...

Jag badar naken men går med bikini runt stugan :-)

Sus sa...

Tröttna på bilder på hav och klippor? Aldrig!!

Lippe sa...

Sv: det vet väl alla hur läskiga Huligandamer är!!! ;) Varför har du bikinibyxor på dej runt stugan?? Gå utan vetja!
Kram

Susanne sa...

Vilja underbar bilder, längar tbx till Åland. Jag ska fota min badutsikt idag så får du se vad en Segeltorpsbo får hålla tillgodo med.

Ellen sa...

Ser helt ljuvligt ut vare sig du visar bilderna 1,2 eller 30000 gånger ;)/E

Maria sa...

Tack för välkomnandet fru Venus!
Du får gärna titta in till mig om andan faller på. Jag har precis kommit igång på allvar med bloggandet men har redan hittat många sköna människor att förfölja - givetvis är du en av dem ;)