tisdag 20 september 2011

En mixer i hjärnan,

det har jag just nu. Snurr i skåpet blandat med rinnande näsa, tungt flås och värkande kropp, då borde man lägga ner, eller hur? Men jag har långtråkigt :-( fast jag är trött. Jag har i alla fall konstaterat följande:

  • Jag är inte så smart som jag inbillat mig.
  • Tror inte FB är min grej, blir stressad av att inte fatta/hitta något där.
  • Jag kopplar inte ihop bloggar med "riktiga" namn med FB namn *skäms*
  • Fast Mannen och jag legat till sängs i snart tre dygn har vi inte gjort nåt, inte ens övat på sugmärken.
  • Yngsta måste till sjukhuset imorgon, oavsett hur jag mår. Det är illa med henne.
  • Jag kommer att sova som en död inatt och ha mardrömmar om datorer och internet
  • Jag måste förbereda mig rent mentalt och ekonomiskt på att köpa en ny dator - eller sluta blogga.
Natti natti, snörvel, nys!

5 kommentarer:

Agneta sa...

Du skulle bara våga sluta blogga.

Låter inte bra med dottern.... Hoppas du sover gott och kryar på dig/er snart!

Kram

Knasterfaster sa...

Hoppas du vaknar och är utvilad och frisk imorgon bitti. Inget bonkabonka - det tröttar bara (när man inte känner sig riktigt kry). Ta hand om dig!

Lippe sa...

Ta det här med dottern först!
När du frisknat till kan du börja tänka på sängövningar!
Och vem fan känner sig smart med skallen full av snor??
Krya på dig och sov sju kvart i timmen inatt så orkar du bättre!
Kramar vännen ♥

LillaTuss sa...

Skit i FB men fortsätta gärna blogga. Åtminstone jag behöver dina inlägg... när DU orkar skriva. Ta hand om dig, familjen och livet FÖRST!!!

Ezter sa...

Ja du, det där med sugmärkena...hur gick det? Har jag missat uppföljningen eller???
Hoppas det blir bra med dottern! Håller tummarna! Krya på dig själv också!