torsdag 20 oktober 2011

Är det okey att vara trött?

Bra! I så fall:

  • Jag är trött på att inte veta var jag är när vi vaknar på morgonen, eller rättare sagt på sen natten. Sover som skitar gör vi allihop.
  • Jag är trött på kartonger, ni kan inte ana hur trött jag är på kartonger.
  • Jag är trött på att mina luftvägar inte blir riktigt bra, skulle behöva dom nu liksom...
  • Jag är trött på att inte "J" tillfrisknar, hon skulle behöva det. Verkligen.
  • Jag blir trött när jag tänker på vad denna flytt kommer att kosta *suck*
  • Jag blir trött på att min mage kraschar när det krisar sig. Jag har inte gjort så mycket annat denna vecka än sprungit och nummer tvåat.
  • Jag är trött på att jag inte har vänner och bekanta omkring mig som skulle kunna hjälpa till. Tack ni två som gör det.
  • Ja, sen är jag vanligt trött, ni vet, vill sova i egen säng i en vecka trött.

13 kommentarer:

LillaTuss sa...

Helt naturligt
Du vore omänsklig om du INTE var trött
Skickar styrkekramar eftersom jag inte kan vara på plats

Maria (Jag och de mina) sa...

Skickar så mycket pigghet jag kan vara utan.

Hoppas den når fram.

Styrkekram till dig och familjen.

Elle sa...

Jag är lite trött jag med idag - av för lite sömn - men skickar också den lilla pigghet jag har. Du behöver det mer än jag idag!
När man är i nöden (eller flyttar), ser man vem ens riktiga vänner är. Synd att du är så långt borta...
styrkekramar!!

Gafflan sa...

Det är helt ok att vara trött. Magar som krashar mitt i all oro känner jag så väl igen. Önskar att jag fanns i närheten.
Stora kramen.

Snäckskalsdalen. sa...

Trött, det måste väl bara vara förnamnet....du milde, det är inte lite nu för dig, hoppas vi kan uträtta lite när vi kommer.....KRamar

Märta sa...

Om du inte vore trött i all turbulens vore du omänsklig, vännen. Och är det någon som verkligen ÄR människa är det du.
Skickar varma cyberkramar och önskar något så in i norden att jag bodde närmare och kunde hjälpa er! *kramkramkram*

Ezter sa...

Men du som ser positivt på allt...tänk på att när du nummer tvåar så mycket, går du ner i vikt!
I övrigt förstår jag din trötthet och önskar att allt löser sig smidigt. Att "J" tillfrisknar, liksom dina luftrör! En god natts sömn beställer jag åt er, men jag blir inte förvånad om den inte infinner sig förrän ni landat i nya hemmet. Kram iallafall, förlåt att det blev en novell igen...

Renée sa...

Jag är så himla ledsen över att inte kunna hjälpa dig, det är ju fan med... Skickar en stor hög med styrkekramar och hoppas att du känner dom lite, lite iallafall...

Malla sa...

Jag förstår att du är trött! Kramar!

Sus sa...

Men ni har ju pojkvänner, släkt och några arbetskamrater..?? Vart är dom?

Åsa Hellberg sa...

Det är klart att du är trött.
Hoppas ni ber om hjälp, det finns säkert sådana som vill ställa upp om ni bara frågar.

Fru Gårman sa...

Alltså, jag vet inte om jag missförstår, men du verkar lite trött? ;)
Stora kramen!

h sa...

Bättre skit ut än skit in. :)
Fråga folk om dom kan hjälpa, dom kanske inte tror att du behöver det?
Kramar