lördag 7 januari 2012

Läget:

  • Bytt dammsugarpåsar - igen.
  • Hälsat på svärisarna *hallelujamoment*
  • Handlat. Eller Mannen handlade, jag kollade in blommor och choklad.
  • Spånat på lite loppisar. Ska hyra bord i februari när folk fått lön igen.
  • Inhandlat sushi till kvällens......typ supé.
  • Släppt en braksit på en bilfirma - enda sättet att få ut Mannen.
  • Inventerat Alko medan Mannen handlade vin. Kolla läget för kommande partyn. Fina grejer där på Alko.
  • Gått vilse på parkeringen då det snöar så helvetesjävlamycket rikligt.
  • Frågat yngsta, kl. 14.30, om hon vill ha frukost.....inget svar. Det kommer inte att bli en rolig måndag morgon för henne, så mycket kan jag säga.
Nu ska jag montera upp mina fina fönsterlampor i glas med glaspärlsfransar. Fyra stycken ska få krokar, i stenväggar.....*suck*.

4 kommentarer:

Agneta sa...

Oj vad du har hunnit med!

Lippe sa...

Haha, bra sätt att tala om för mannen att det är dags att gå vidare!
Kramar

Snäckskalsdalen. sa...

Det går undan där i M-hamn. Jag har också uträttat. Men bara lite.
Ja, vem var det som skulle flytta till Smögen, nu? Har glömt. Kram

h sa...

Haha, effektivt sätt att få fart på mannen. ;)