lördag 4 februari 2012

Ja, vad ska man säga...

1. Schaan banan. Fjärdedels okey om man inte tittar. Eller har lågt ljud. Eller är jag tant?

2. Abbalån dotts.  *gäääsp*

3. Thä Monikker. Tror den blir bättre ju mer man lyssnar!?

4. Affrodiite. Okey, jag är tant. GILLAR! :-) Är femton år igen och dansar på piren i Hastings.....*suck*

5. Dedd bajj eipril.  Är dom med i fel program? Melodi liksom?

6. Mumsmånsex Marii Säärnehålt. Gillar den på nåt sätt, men vad jag är avundsjuk på hennes kropp har hon på sig?

7. Tårrsten Flinkk. Jag ska vara tyst för jag får snart träffa Realisten och jag vill väldigt gärna göra det.

8. Låreeen. Gillar hennes röst och låten är ganska bra!?

MÅSTE säga att programledarna gör ett kanonjobb! Helena imponerar och hon den unga tjejen som jag inte alls vet vem hon är, hon är skitduktig!! Den här "mellanlåten" gjorde dom skitbra!

Eeh.... Ingen Monikker och dom döda aprillarna före guldstrumpan Marie?

Jag tror att den bästa rösten har gått vidare i alla fall :-)

Okey, sen fattar jag absolut ingenting. Godnatt!

16 kommentarer:

LillaTuss sa...

Bananen: Ren skit
Abalone Dots: Jag är partisk (Västervikstjejer)
Afrodite: Helt ok
Dead by April: Skitbra
Marie S: Puttin on the Ritz-kopia... eller vad nu originalet hette

Shamrock sa...

Tänk att kunna ha MarieS kroppsstrumpa och ändå se ok ut.

Men jag skulle nog inte ha blå trosor som lyser igenom dräkten om jag var hon

Fru Venus sa...

Sham: Jamenvisst, varför blå trosor under?

Ting sa...

Jag håller med om vartenda ord!
Är vi tvillingar?

Shamrock sa...

Till min stora förvåning måste jag säga att jag tyckte Torsten Flink var bäst av dessa

Tant Grön sa...

Rätt så tråkig omgång. Och jag blev grön av avund gällande Maries kropp.

Viktnedgangsomfunkar sa...

Jag hejjar på Loreen!
Hon är ju grym, men ska jag vara ärlig så tycker jag att Sarah Dawn Finer borde testa lchf eller vadsomhelst! (det är lite väl nu...fast jag gillar former ;)

Realisten sa...

Men du, jag värdesätter ärlighet mest så säg du vad du tycker. Och vi kommer att träffas den 25:e i vilket fall som helst, jag lovar. :)
Men jag älskar honom. Han berör på djupet. Känsla.

Fru Venus sa...

Realisten: Skulle jag aldrig hört Ulf Lundell skulle jag tycka att den var lite mysig, men nu är det lite Lundell wannabee tycker jag. Om den har varit lite mer melodi och sång skulle jag gilla den, tycker om texten.

Shamrock sa...

Ja ha då tycker jag och Realisten likadant men uppenbarligen inte du... ;)

Ezter sa...

Jadu, jag håller inte med. Skitprogramledare, helst den okända!
Sean Banan, lite kul, tack och lov för Torsten Flinck, texten! Texten! Så bra! Bäst ikväll! Marie S, tur hon inte gick vidare, patetiskt!
Tråkigt startfält tycker jag! Tur man tycker olika!

Ninja sa...

Jättebra värdinnor.....kanoners alla tre :)

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Bra sammanfattat... av er alla...
Vad gulligt du skrivit ;)

Monica sa...

Jag tycker Låren var bäst!
Men kläderna(selarna på överkroppen) var inte något jag tyckte var fränt...
Kram

Singelmamman sa...

Hörde jag Ulf Lundell nämnas!? Måste jag kanske se första omgången ändå? Fru Venus, du överraskar mig, igen.

Eva in Athens, Greece sa...

Hihi, tog ett tag innan jag fattade att det rörde sig om Melodifestivalen. Jag vill oxå se!