onsdag 4 april 2012

Jag fungerar inte.

Enligt toppbloggarna Gafflan och Fru Gårman kan man googla sitt namn + är inom " tecken och då får man fram vad ditt namn betyder. Icke sa nicke, fungerar inte, varken Fru Venus eller mitt dopnamn.

Men.

Om du googlar "stor BH" ploppar det upp tre bilder på mig, jajamensan! Två BH bilder, den med hängslen och den med snygg BH:n. Den tredje bilden är en sorglig sak med mig i profil. Ta den bilden på måndagar när dagen ändå är förstörd.

Sen har jag misskött mig, å det grövsta. Men vi börjar från början.

För en tid sedan hade jag ett inlägg om vad jag tycker om anonyma skitkommentarer och att jag tycker att ibland, om man inte håller med bloggskrivaren kanske man bara ska backa, chilla lite och kommentera nån annan gång, kanske.

Det resulterade i att två följare försvann som pantflaskorna på Alko, svisch, svisch, borta!
Okey, tack för visat intresse och lycka och välgång på er nya väg. Amen.

Men.

Jag har ju fått nya följare som jag glömt hälsa välkomna! Jag behöver verkligen skärpa mig. Så.

Väkommen:

Kicki! Trevligt, hoppas du trivs :-)
Kvinna i medelåldrandets tid! Du är så välkommen!
Kajsa! Roligt att du vill hänga här.
Mrs Emli Falotta Lunvall, angenämt :-)
Inger Marianne, välkommen till min fina skara!
Mammahäxan, har inte vi träffats förr ;-)

Bara det blir några lediga dagar här framöver ska jag titta in hos er, tills dess, hjärtligt välkomna!

6 kommentarer:

LillaTuss sa...

Mitt namn funkar inte heller. Varken blogg- eller dopnamn så jag finns väl inte

Ezter sa...

Inte mitt heller Jo "Ezter är parad" kom upp....Hrm!

Lotta sa...

Uddenhäxan funkade inte heller... =)

Tantaluran sa...

Själv skulle jag typ villa bli tackad för att jag tittar in här då och då.......typ uppmuntrad liksom. Kan man få beställa det??

Ewa sa...

Fick inte heller upp något vettigt på mitt namn (som är mycket vanligt), trots att jag fick 16400000 träffar när jag gjorde efter din beskrivning.
Kram Ewa

Fru Venus sa...

Tantaluran: Det gick iväg med posten igår ;-)