onsdag 26 september 2012

Misslyckat test...

Tänkte igår att om jag mixar kantarellerna i soppan kanske magen klarar sig, ni vet, inte så mycket att "smälta" då. Jodå, magen klarade sig, en timme längre än vad den brukar göra. Men sedan.

Vi kan säga som så att det var tur att bästa bästisen S hade nya inredningstidningar med sig till mig. Jag har också putsat fogarna i badrummet med topz, åtminstone de närmast toastolen. Kissorna är förvirrade. Varje gång jag stigit upp för att gå på toa har de med blinkande ögon och yrvakna tänkt att är det morgon igen, får vi frukost nu?

Värken i magen börjar släppa, regnet smattrar mot rutorna och vi är ännu en dag närmare lördag.

2 kommentarer:

Mångmamma sa...

Låter både trist och ont.
Hoppas magen vill vara snäll och uppföra sig vänligt resten av dagen!

Vero sa...

Jag älskar ju svamp och får också så jävla ont i magen. Det är värt det...ibland...före men inte efter så att säga...