onsdag 31 oktober 2012

"Har jag sagt att jag gillar värme?"


Totsie


6 kommentarer:

h sa...

♥ ♥ ♥

Eva in Athens, Greece sa...

Åh vilka mysiga bilder på fina Totsie!♥

Anonym sa...

Lilla kissen..
Det ska finnas typ hängmattor man kan hänga på elementet, det borde ju passa fröken Taliban perfekt ju! :)

/ Lådan

bakom berget sa...

Ja, va säger man...Inte ser det bekvämt ut inte. Men jag har ju å andra sidan aldrig legat så där. Vad jag vet.....Hi hi hi

Ha en fin kväll på din fina ö.

Kram Åsa.

Monica sa...

Söta rara Fru Venus...och detta "underverk" ska du ge bort....????
Så söt och vilken underbar sov ställning.
Kram och vink.

Solsippan sa...

Sötnosen!! Hon försöker bara manipulera dig att tro att hon ska vara snäll för all framtid... Fast jag skulle tro att hon lyckas =))
Det är fint med små pälsiga godingar i hemmet =)