tisdag 9 oktober 2012

Sökes:

En kvinna i sina bästa år med alla hjärnceller på plats, gärna utan pipande och tung andning. Är hon utan dubbelhakor, skägg och traktordäck är det ett stort plus. Det viktigaste för tillfället är att denna kvinna har en fungerande vänsterarm, inte bara den nedre delen, utan även den övre delen med gäddhäng och obefintliga muskler. Just nu är en fungerande vänsterarm väldigt viktig. Har hon ett välbetalt väldigt intressant arbete har hon förtur.

Finnes: Ett vrak i sina värsta år.

3 kommentarer:

LillaTuss sa...

Skulle det visa sig att det finns två av den du söker ställer jag mig gärna först i kön. Jag försökte ju svälja huvet och byta kropp men det funkade inte. Jag fick inte heller svar på annonsen jag la ut på Blocket. En annons som delvis liknar din...

Osloskånskan sa...

Det finns gott om sådana vrak, även "utomlands".....

Mammy sa...

Eftersom ni båda (Venus och Oslo) bor utomlands ;) kan jag bara informera damerna att vraken finns i Sverigelandet också!!

Krya på dig/er!