lördag 10 november 2012

Årets sista simtur?


Jag tror det. Nu vet jag också vad nackdelen med smala ben är, och fördelen med tjock mage. Magen tinade upp på nolltid i bastun medan benen fortfarande var halvt djupfrysta när vi åt middag. Fett isolerar, så är det bara. Annars kan jag tala om att jag piggnade i märkbart.


Vår lördagsmiddag var märkunderlig men väldigt god! Åländsk salsicciakorv (igen, jag vet...) och öländska kroppkakor - mums! Nu soffhäng, lite bloggar och mail framför brasan, och sedan - Downton Abbey, äntligen!

8 kommentarer:

Mammy sa...

Du är GALEN som badar!!! Brrrrr!!!

Knasterfaster sa...

Äsch jag tror inte på din teori om fettisolering. Kalla lår får vi för att det är så skönt att få dem uppvärmda av någon. ;)

Åsa Hellberg sa...

Det där ser inte skönt ut:)

Petra sa...

Du är galen kvinna. Bada NU???

Anonym sa...

Wow! Vad häftigt att våga bada i kylan. Jag är för feg och bekväm för det.

Melody and M.E sa...

Så hurtig du är! Jag som tycker jag är modig när jag
slänger mig i vågorna i augusti!
Härlig blogg du har!
Melodys matte

Anonym sa...

Brrrrr......kallt.....kan aldrig va bra....
Önskar dig en fin och varm söndag :)
Ann-Louisekram

Shamrock sa...

Har du varit på Öland? Eller är det åländska kroppisar?