söndag 13 januari 2013

Hur gick det till?

Tog natt runt midnatt igår.
Vaknade halv tolv idag?

Är det bara så  enkelt att mina veckodagar som börjar kl. 03.30 tar igen sig under veckosluten? Känns som om jag sover bort helgerna. En anledning till att jag sov så länge kan vara att kissorna är hos Guldlock, de sköter ju annars väckningen om vi säger så.

Idag. Grått och kallt ute. Tanken är ändå att vi ska ta en promenad efter ett jobb jag måste göra först. Middagen är planerad, lax panerad i sesamfrön och parmesanost, potatismos och broccoli.

Idag vill jag att det ska hända något roligt, något överraskande. Kan någon fixa det?

6 kommentarer:

Jigglypuffan sa...

Vaknade vid 9.30. Känns som John Blund inte sparade på sanden i går för den lär gnuggas ur ögonen hela dagen! Din middag lät god, kanske ska inspireras lite av den!
Kom på att jag har en v75-bong och en oskrapad trisslott i fickan, kanske är det mitt överraskningsmoment idag! Ha en skön söndag!

Malla sa...

ja, alltså skulle det inte var trevligt med ngt helt oväntat?!

Anonym sa...

Vill du se min klädesgarderob? :)

Fru Venus sa...

Ja tack Bosse :-)

Anna lever i dag sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna lever i dag sa...

Här är det och välkommet med något oväntat och gärna upplyftande...

Vad gör katt-talibanen idag? ;-)