onsdag 23 januari 2013

Tonight is the night!

Bio igen. Har tvingat övertalat Mannen att komma med. Kan vara ett misstag, den som lever får se.

Jag älskar Jack Reacher. Verkligen älskar Lee Child´s romanfigur Jack Reacher.

På mitt eget lilla sett, sedan årtionden tillbaka, älskar jag Tom Cruise. Jag vet att många av oss har olika åsikter om det, men så är det nu bara. Ska i alla fall försöka att inte le tillbaka när han ler mot mig där i biomörkret. Men. Det är mycket men i dessa dagar.


Kombinationen Jack Reacher och Tom Cruise får jag inte att gå ihop. Jack är nästan två meter lång, bred som ett hus och har händer stora som dasslock. Tom är inte ens 1,70 lång och inte annars heller speciellt stor. Jag ska ge det en chans för Tom lär ska göra det bra i alla fall. Och Jack Reacher är aldrig fel.

8 kommentarer:

Ezter sa...

Klart du ska le tillbaka! Vissa personer har ju den effekten på en, bara att njuta!

Mammy sa...

Hoppas ni får trevligt!!

Osloskånskan sa...

Precis detsamma sa Maken! Vad det gäller längden och bredden alltså. (vad jag vet så har han ingen crush på Tom Cruise)

livet på landet sa...

Älskar också Jack Reacher och Tom Cruise. När han ler, ler jag =)Sen kanske han är som han är..... Har inte sett filmen ännu så jag hoppas jag får en recension av dig här på bloggen =)

Kram ♥

Knasterfaster sa...

Det är klart att du ska le tillbaka! Leenden är bra för måbrahormonerna.

Malla sa...

le du tillbaka, ingen kommer se ngt :)

Singelmamman sa...

Måste nog läsa om Jack känner jag. Hoppas att filmen var bra.

Jigglypuffan sa...

Han må vara lite vilsen i sina åsikter men satan vad snygg han är! Blir bara snyggare för var år!