måndag 25 februari 2013

Det har varit en bra postdag idag!

Inte en sketen räkning var det idag, hallelujamoment!

Däremot har Ezter överlistat IKEA/tagit saken i egna händer och sänt mig en IKEA katalog! Lycka säger jag bara, stor lycka då jag ska besöka ett av mina favoritställen på fredag, IKEA Barkarby. Jag fick också ett kort som påminner mig om vad jag ska plantera i krukorna till hösten. Att vara ute i god tid är mitt mellannamn. Tack!


Allas vår underbara Singelmamma har skickat mig ett krya-på-dig-kort. Satt som en smäck idag faktiskt då jag returnerat kryckorna. Jag uppskattar speciellt omtanken när det gäller val av kort, för så där ser jag ut när jag gått ner 40 kilo och bott på en söderhavsö i 4 år. Och lyfter benet så där, det gör jag när jag slutat skratta. Bara jag vill alltså, bara jag vill. Just postbiten av min måndag känns väldigt bra, tack vännen.

3 kommentarer:

Ezter sa...

Så bra att den kom fram så snabbt!

Malla sa...

hahah :D härligt kort! och kul med ikea-besök, jag tror vi ska dit snart också.Kanske.

Knasterfaster sa...

Jag förstår dig. När man är så där brunbränd är det snyggare med rosa än med rött. Vilken läckerbit du kommer att vara på den där söderhavsön!