måndag 25 februari 2013

Men sola ha skini i alla fall!

Underbart vinterväder idag! Klarblå himmel, strålande sol och takdropp.

Det är bra, för då glömmer jag bort att jag behövde starthjälp till bilen utanför Blåögas skola idag, att ett par jeanstights sprack vid vaden då den ännu inte har normal(?) storlek (alltså vaden, inte brallorna), diskmaskin diskar allt i en mjölkvit ton och Mannen småtjurar och säger att mitt nyinköpta hus inte går att flytta.

Nu tar jag ett gäng dammsugare och lägger mig i soffan för att se Skyfall. Lite Daniel Craig dregel blir nog bra då sola gått och lagt sig nu.

5 kommentarer:

Malla sa...

haha jag läste skyfall, på svenska och fattade inget :)

Nica sa...

Man kan flytta allt. "Berg är till för att flyttas" - heter inte en låt det?;)
Kram!

Hovdamen sa...

Här har solen lyst med sin frånvaro men snön har ändå gett vika lite, lite grand.

Kram

Susjos sa...

Alltså det där netflix eller vad det heter...måste ju införskaffas!
Jag vill också se Daniel Craig!!!

Snäckskalsdalen. sa...

Hur mår ditt ben, jag har inte riktigt hunnit med, huset har varit fullbokat av olika konstellationer så jag måste vänta in mig själv lite nu. Jag hoppas att du inte har ont och att du snart är bra igen!
Kramar