torsdag 11 april 2013

Nya tag

Igår, middag på stora hotellet i trevligt sällskap (supergod mat ännu en gång), lite vinbabbel hemma i soffan på det resulterade i att jag somnade bara håret närmade sig kudden. Jag sov sovdöden mellan 21.30 - 06.30, vaknade av att Totsie låg näsa mot näsa med mig och spann. Jag blev överlycklig! Inte för att hon väckte mig utan för att hon mår bra, är frisk, tjohooo!

Igår hade hon en spy-ont-i-magen dag och var hängig bara värre. Inte alls kul. Jag och Mannens börs får ont i magen när kissorna är sjuka. Idag var det full sula igen och hon tuggade sönder kartongen med brevpapper medan jag gjorde morgontoalett.

Idag ska jag fira ännu ett födelsedagsbarn och lämna viktiga papper till ett viktigt ställe. Tror bestämt att jag bestämmer mig för att vara lite viktig idag.

Ni då?

3 kommentarer:

Singelmamman sa...

Klart att du ska vara viktig.

Ezter sa...

Idag ska jag bara ta det lugnt fram tills Qigongen ikväll!

Baronessan sa...

Det är bra ändå att katterna spyr för då får dom förhoppningsvis upp skiten dom satt i sig.
Själv ska jag vara vacker idag! ;)