fredag 17 maj 2013

Åh....

Jag är så glad! :-)

Hade mitt möte idag. Ett positivt möte där jag fick mer beröm än vad jag antagligen förtjänade. Som det ser ut nu ordnar det sig på jobbfronten efter sommaren. *härrigudvadskönt* Mycket kan hända ännu men som det ser ut nu ska vi satsa på en framtid som både jag och min nya arbetsgivare ser fram emot. Så, har jag tur har jag lunchraster i september, Ha ha ha :-) 

Idag firade vi det med stekt gös, ägg och gräslökssås och mandelpotatis:


En slurk vin till och till efterrätt Mercedes chokladpraliner (två med hallon och två med passionsfrukt):


Nu ska jag mysnjuta i soffan och gå igenom dagens möte ännu en gång :-)

6 kommentarer:

Mammy sa...

Åhh, vad GLAD jag blir!! Lycka till!!
GRATTIS!!
Och att du får matraster! Då blir jag jätte glad! Hur blev det med kisspauserna??
Kram

Ezter sa...

Det låter himla bra du :D

Madlar sa...

Det är fanimig på tiden att du har flyt. Underbart!

Lippe sa...

Håller med Madlar!!

Jigglypuffan sa...

Goda nyheter!
Det ger kraft att läsa om att det fixar sej.
Mitt gamla måtto, allt ordnar sej till slut... känns ibland som en klycha men det ger mej hopp om att även mitt liv tar en positiv vändning till hösten!
Ha en fin helg!

Singelmamman sa...

Fan-underbart-tastiskt!