måndag 10 juni 2013

På vift.

Idag när jag vaknar gör jag det i Helsinki.


Tog M/S Gabriella vid midnatt och vaknar i huvudstaden. Tar spårvagnen den korta biten till citykärnan, flanerar en stund, kanske ett besök på Café Fazer, för att sen ta bussen till sjukhuset.


Där ska jag vila, bli undersökt, hulka, gråta, skrika, få bedövning i SI-leden och sedan sucka lättat. Två dagar tar det, åker hem på tisdag kväll för att komma hem på onsdag morgon kl. 04.30. Skönt.

Under denna tid har jag ingen dator med mig och min Nokia från samma tidsperiod som Back Street Boys var som störst har inget internetjox. Så, mig slipper ni :-) Ja, men inte här, håller er uppdaterade vad gäller fjäderfäna. Ha det gott!

5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Och jag önskar dig lycka till med bedövningen!

Ezter sa...

Håller tummarna!

Susjos sa...

Säger också lycka till!!

Nica sa...

Ska tänka extremt hårt på dig. Kärlek, till Fru V från mig!

Lippe sa...

Undrar om det blir något sådant för min del också. Blir det bara bedövning eller har de något mera medel i sprutan?