torsdag 6 juni 2013

Venustips i all enkelhet

  • Stek inte ägg iklädd endast bikini. Inte bacon heller fick jag tips om. Det blir sprättbrännsår på lilla(?) magen.
  • Om du inte är super-duper-ultrablond, använd keps när du målar tak med vitfärg. Använd gärna också långärmat och byxor. Handskar kan också vara bra. Eller skit i att måla.
  • Om du - helt ovetandes och i misstag - råkat klämma ihjäl en fet spindel med multum inälvor med armen och ex-spindeln sedermera än en geggig våt fläck på tröjärmen, be inte dottern med extrem spindelfobi köra igång en maskin tvätt. Taket kan lyfta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack i all enkelhet för tipsen. Jag har kastat in bikinin längst in i garderoben bakom mina röda högklackade stilettskor. :)

Anonym sa...

Hahahahaha.......att läsa dina inlägg kan få den mest deprimerade att få ett riktigt gott & hjärtligt skratt!!!!! :o)) :o))
Jag vet i alla fall att jag ALLTID får mig ett gott skratt!!!

Kramar från VästerviksPia

PS. Tror vi har gemensamma bekanta......Carita S!!?? DS