söndag 6 oktober 2013

En resa och en milstolpe?

Tidig morgon med min bil in till stan.
Buss till Eckerö och färja till Grisslehamn.
Buss till Stockholm och en fikaträff med mormor.
Arlanda Express ut till Arlanda.
Incheckning och lite shopping till lillasyster :-)
Flyg till Rhodos, Grekland.
En vecka på finhotel, strand, bad och god mat.

Min Guldlock tillsammans med pojkvännen.

Utan *harkel* vuxna
.
Men kanske pojkvännen på 22 år och Guldlock som fyller 18 om elva dagar räknas till vuxna? Vad vet jag.

Det gick så himla fort bara, det där med att bli vuxen. För mina tjejer alltså. Kommer att kännas lite konstigt när vi alla är 29 år?

Jag vet att tösen min är berest, många gånger till Grekland, men lite nervöst är det.
Och skrämmande. Sorgligt. Och så väldigt roligt för dom.

Gör bara inte något som jag skulle gjort som nästan arton, okey?

4 kommentarer:

Shamrock sa...

eller gör inget som du gjorde när du var 18

Knasterfaster sa...

och bada inte i havet när det är mörkt ute.

Sus sa...

Vi åkte ju till Thailand i våras med de små barnen på 18 och 20. Så himla skönt! Nu dröjer det nog innan vi åker tillsammans igen.

Sedan när de är ännu mer vuxna kanske de vill åka med oss igen..?

Hoppas =)

Ezter sa...

Hon kommer att klara sig galant, värre för mamma tror jag. Nu för tiden kan de ju dessutom meddela sig. På vår tid kom inga vykort fram innan resenären varit hemma ett tag ;)
Men jag kan berätta att det är jättekonstigt att ha barn som är äldre än man själv är!