måndag 7 oktober 2013

Jaha. Varför strular det nu då.

Var trött som en gnu igår kväll efter ännu ett avsnitt på Netflix. Somnade utan att ha hunnit läsa.

Sov lite oroligt då jag väntade på två sms från Guldlock. De kom 23.30 - landat! Nästa 00.30 - på hotellet. Najs. Sov lite men oroligt. Drömde jag öppnade en butik med glasögonbågar, väskor och preventilmedel. Affärerna gick som smort, verkade vara en lyckad kombo.

Vaknade av att Totsie "läste" söndagens Expressen som Mannen kastat ifrån sig på golvet bredvid sängen - den som jag inte orkat/hunnit läsa ännu. Jagade ut katt. Somnade om och vaknade av att Zorra snarkade. Med åren snarkar den gamla damen allt högre....

Sedan mellan halv fem och halv sju vaknade jag en gång i kvarten för att kolla att väckningen var inställd!? Brukar inte syssla med sånt, det funkar alltid. Gav upp halv sju då även utlåsta Totsie började krafsa på dörren och pipa efter frukost.

Jag kommer att vara überpigg under min fastedag idag. *suck*

Inga kommentarer: