måndag 21 oktober 2013

Våga vägra!

Exempelvis strumpbyxor. - 4 grader ute denna kolsvarta morgon, men inga strumpbyxor här inte. Kan delvis bero på att jag inte har några i lager, men sen igen har de lovat riktigt varmt från onsdag igen. Däremot ska jag ta koftan med mig idag, för syns skull, blir så tjafsigt annars.

Och annars. Vaken sedan kl. 04.10 i morse pga en och flera jobbiga krämpor. Dumt. Och kommer att bli jobbigt under en lång fastedag. Men kissorna som är hemma igen tyckte det var kul med tidigt sällskap.

Jaha, nu kör vi måndag och väntar in nr 2 under dagen så att jag kan måndagsväga mig igen, he he :-)

2 kommentarer:

Vero sa...

Min morgon startade inte heller så bra. Hungrig när jag somnade... Och inhandlat inför frukost och lunch, wow lite planering... Så jag hoppas att den här dagen går skitfort och att jag får gå och lägga mig snart...

Snäckskalsdalen. sa...

Läst ikapp mig. Full rulle. Hoppas du får nytt recept och gå nu inte och bli kall så du blir förkyld!!!