onsdag 6 november 2013

Inte min grej

Det här med att lorva runt ute på stan till klockan elva på kvällen, det är inte min grej.

Jag vet inte om jag är för gammal eller bara för kvällstrött för det, men det tar länge innan det händer igen.

I och för sig är inte tidiga mornar min grej heller. Speciellt inte i november.

Men, nu iväg på jobb och kolla vad byggarna lyckats med under sena kvällen. Det som skulle vara klart i måndags morse blir klart.......kanske på fredag?

Jag antar att ni har en väldigt speciell onsdag idag?

3 kommentarer:

Vero sa...

Jo jävligt speciell. Tvättstugan från 14-18 (jag slutar jobba 16...) och sen skall jag hjälpa en kompis med några månaders bokföring. Suck! Måste lära mig säga ifrån.

Ska hem och äta lunch och jag hoppas hela dagen går fort, längtar till min säng.

Snäckskalsdalen. sa...

Här skiner solen och det regnar!

Ezter sa...

Otroligt speciell... nä, som de flesta andra dagar. Jag ska handla och ikväll blir lite speciellt, Yngsta o Pojkvännen kommer på middag :)