måndag 14 april 2014

Rapport 15

Strålande väder idag, ja det det mesta var strålande idag.


Halvgoda nyheter idag som kanske kan båda gott, Blåöga hemma på ön, träffat Guldlock idag :-) och har eventuellt fått medikamenten som får svullnaden i skitörat att lägga sig. Svullnaden måste ner innan doktorn kan besluta om eländet ska punkteras. Är det vätska, ok. Är det var, aja baja, bakterierna kan krypa upp till kontoret. Nytt besök på torsdag (näha?) och tills dess värk och dövöra.

Annars, går bra och idag kom två veckors nr 2 lass. Kändes bra att vara i stan på innetoa om vi säger så.

4 kommentarer:

Jigglypuffan sa...

Blev en riktigt långdragen historia med det där örat..
Men ett sånt nr 2 lass åkte väl vågen ner ett par keilo till!

Hovdamen sa...

Du är för härlig du:-) Skönt att bli av med den barlasten då! Du är verkligen superduktig, jag är så imponerad!

Elle sa...

Känner att jag liksom skulle vilja skicka min öronläkare till dig. Han har en sån där liten pluttig "örondammsugare". Tror du skulle behöva den nu.
Hoppas att det fixar sig nu och att du äntligen blir av med skiten.
Fast den andra skiten har du blivit av med...antar att det blev en extrem viktminskning idag då ;)))
Krya på dig vännen!

Knasterfaster sa...

Nu vet jag inte om vem jag tycker mest synd om. Katten med chilibrännan (hur har det gått?) eller dig med tömning efter två veckor.