torsdag 3 april 2014

Rapport 7

Ja......det går bra trots att jag mår obra.
Dricker, pinkar, dricker, pinkar och dricker. Om och om igen.

Jag kan tala om att det går åt en hel del skithuspapper varje dygn. Runt 84 meter per dag skulle jag tippa på.

Jag är fortfarande inte hungrig ellen sugen. Visste inte att sockersuget var så lätt att bli av med. Dumt nog har jag läst en massa recept idag, Paolo lagade en så god torsk på tv.

Så, sen när det är dags ska jag - på mitt sätt - äta följande:
Räkfrossa a la 80-tal, hemlagad pizza, Paolos torsk, thaikyckling, memma, sesampanerade kycklingwallenbergare och rödbetor med chevre. Åh.

1 kommentar:

Jigglypuffan sa...

Trots det onda så kanske kombon funkar! Man är ju inte så sugen när man är sjuk men samtidigt så får du ju i dej mycket vätska!
En bra kickstart! Kör så det ryker!