tisdag 26 januari 2016

Spottifaj

Jag har bytt mobilsamtalsleverantör. Ja, ni vet vad jag menar. Då fick man gratis spottifaj i tre månader.

Mannen fick spellistan som spelades på vårt bröllop i min telefon (fråga mig inte hur DET gick till) och letade fram lurarna jag fick i julklapp för något år sedan.

Fint. Bara fint.

Bara jag skulle veta var jag hittar spottifajen med min lista i min telefon?

Teknikens under är inte riktigt min grej om vi säger så och jag pratar inte riktigt högt om det.

*suck*

3 kommentarer:

Agneta sa...

Känner precis likadant inför nya tekniksaker. Det är så svårt och ologiskt (innan man ev lär sig).

Snäckskalsdalen. sa...

Samma här! Hade spotify en gång, men inte lyssnade jag på den spellista jag skapade. En gång och sen inte mer......
Kramar

Paradiset Kaos sa...

Om den ser ut som den gör på min telefon så är det en grön rund ring med svarta streck i och det står Spotify under.
Om det är till någon hjälp?
Jag har det, men jag har inte lyckats göra någon egen spellista än.
Ha det bra!