onsdag 27 januari 2016

Utskrattad / Teknikens under / Ungdomens kunskapskälla

Älskade Blåöga kom hem igår kväll samtidigt som jag försökte maila bilden på väskan från min ajjfån till min laptop.

Hon tittade på mig en bra stund och började sedan skratta. Skrattade djupt från magen med tårarna rinnandes. Sa sedan:

"Men mamma! Det är ju bara att ta telefonen och USB-kabeln och jadajada-renagrekiskan-ochlite turkiskaockså!"

Jag såg helt oförstående ut för just dataspråk är inte min grej. På en halv minut hade hon hämtat min telefon, påtat kabeln i datorn - och ett skämmigt under hade jag alla bilder i datorn. Märkunderligt.

Så. Här är den sommarröda väskan. Bättre sent än aldrig.




Nähä. Inte det. Gått igenom alla bilder och alla hoppade över till datorn utom bilden på väskan.

Är det ett tecken månne? Nej. Nej nej nej.




2 kommentarer:

Anna lever i dag sa...

Heja Heja!
Kämpa på, tappa inte sugen!!




Jigglypuffan sa...

Plötsligt händer det!