onsdag 27 januari 2016

Väsksamtal med Mannen

Jag har hittat en väska som jag bara älskar!
Jag vet. Jag har lätt för att älska väskor. Jag skulle gärna visa den för er men jag får inte bilderna från mobilen till laptopen. Har mailat dom tidigare men nu vill de inte komma fram.

Iallafullafall.
Väska är från Guess. Röd. Fantastiskt röd. Informerar Mannen.

M: "Du har ju en röd väska. Tror till och med att du har två".

FV: "Jo, men jag har en vinterröd och en vår-och höströd, men den här är sommarröd".

M: *Han tittar och tittar och tittar på mig* "En sommarröd?".

FV: "Ja, det är skillnad på sommarröda och andra röda".

M: "Du behöver hjälp".

I skrivande stund är jag lite osäker på om han menar hjälp med att betala väskan eller hjälp med att få hem den.

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Rött gör dig lycklig, det har jag så länge förstått! Köp den! Och det är skillnad på rött och rött, jätteskillnad!
Bilderna från mobilen till laptopen, har du inte ett snöre/sladd? Då är det enklaste man kan företa sig i teknikvärlden!
Kramar

Jigglypuffan sa...

Ojoj, har du en såningadäringa walking closet för väskor du Fru Venus?
Om du har några snygga du tröttnat på så kan du få min adress :-D