söndag 13 november 2016

Klassträff

Just framme i Stockholm. Satsade på M/S Gabriella, uppstigning kvart i fyra men då fick jag sova till halv tio och är färdigt i Storhålan.

Ser fram emot dagen, kvällen och natten(?). En del av dessa vänner från 70-talet har jag inte träffat på 36 år, andra inte på 12 år och några för ett par år sedan och senast i somras. Det ska bli så kul!

Nu hoppas jag bara att det är fler än jag som bytt storlek, har hamsterkinder och skäggväxt.


Av någon anledning gick detta inte iväg igår morse, men nu har vi träffats och det var galet kul :-)

Nu på väg hem...

3 kommentarer:

Jigglypuffan sa...

Länge sedan det var klassfest för min del! Det roliga som jag ändå minns från den var att de "tuffa" snygga och coola brudarna i klassen (jag var en liten töntig skit)hade sjangserat en hel del och jag den lilla oansenliga faktiskt glänste lite och dessutom fick killarnas uppmärksamhet 😊
Nu har många år gått och här hade du mött en som åtminstone har skäggväxt😆😆😆

Ezter sa...

Undrade du inte vad det var för tanter och gubbar som dök upp?

Susanne sa...

Skoj att träffa vänner. Har varit på några klassträffar och varje gång faller nästan alla tillbaka till sina gamla roller i skolan.