fredag 14 maj 2010

Vad säger man på sjukhuset...del 2

Jaha, då har mannen varit hemma och gått ronden. Han tyckte jag skulle sluta larva mig, lägga handduken i blöt och ta bort chokladen från sängen. Tråkmåns. Vi får se hur det blir med hånglandet överhuvudtaget. Undrar om det svider mycket när jag ska pinka? Kanske bäst att hålla in lite på vindrickandet ikväll...

Så det blev Emmaus i alla fall, och ett par svarta "promenadpumps" från Gabor och lite annat. Visar mina fynd nån annan gång. När jag kom hem så upptäckte jag att en del av tulpanerna blommar i mitt lilla skrotland :-) Nice!

5 kommentarer:

Tantaluran sa...

Du - skippa hånglandet - drick vin istället! Det är inte bara kissandet som kommer svida! *S*

Tigris Predikantan sa...

Vacker färg på de!
:)

Malla sa...

kom ihåg det då han rakat pungen och råkat klippa sig!

Tantaluran sa...

Nu du Fru Venus - det finns dom som har det värre än dig:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7127563.ab

Anonym sa...

Aj vad synd jag tycker om dig!