tisdag 22 juni 2010

Nu blev jag intressant!

Hoppsan hoppsan, hur intresset för ens ringa person kan stiga i takt med drivor av vitt tyg ;-)  Jag ska suga på den här karamellen ett tag ännu. Varför har hon så många brudklänningar? Var kommer de ifrån? Har hon rånat en brudbutik? Gift sig sju gånger? Leker hon prinsessa hemma på dagarna? Går hon omkring och drömmer och väntar på det ouppnåeliga? Kommer hon i dom överhuvudtaget? Har hon en vit vaxduk med broderier också, alltså en sån "klänning" som hon får på sig?

Tänk att man helt plötsligt blivit intressant, kanske till och med lite spännande! Inte bara tjock, gnällig, ointressant och tråkig. Och skäggig. Måste gå till badrummet och fixa morgonplocket.

9 kommentarer:

Tantaluran sa...

Ha! Du ser Fru Venus - jag kom tillbaka tack vare dina klänningar. Synd du inte är född där det är tillåtet med "månggifte" så många klänningar som du har!

Agneta sa...

Hahaha!
Ska bli spännande att få höra fortsättningen... ja, alltså inte fixet i badrummet...

Gafflan sa...

Inte konstigt egentligen...klart jag undrar varför alla dessa vackra klänningar?!
Nyfiken på fortsättningen...
Kramar.

Märta sa...

Meh! Här har jag gått och trott att du mest har fladdermöss på vinden och så har du skattkistor fyllda av flärd! (Själv har jag mest ekofibrer och hur kul är det!!)

Tigris Predikantan sa...

Ja, visst undrade jag ... hur många ggr har hon gift sig?
*ler*

Petra sa...

Men vart kommer alla dessa klänningar från. Redogör för varje TACK!

Finnpajsaren sa...

Men guuuud vilken cliffhanger! KOM NUUU!!

Frogprincess sa...

Ja... ett sådant inlägg väcker ju otvivelaktigt lite funderingar ;-)
Ha en bra dag!

Rut-Knut-Tjut sa...

Jag är ju en sån som blir sjuuukt nyfiken. Jag vill veta allt om klänningarna!