fredag 19 november 2010

Hon är ta mig fan inte riktigt klok!

"Först börjar hon med att släpa runt mig här hemma, matta, trägolv, plastmatta och dunjackan!? Sen tar hon ut batteriet, jag menar, då dör ju jag en sväng, och sen sätter hon ett nytt batteri på plats igen. Hon gnider på displayen med en liten svart trasa som hon brukar torka glasögonen med, sen går hon och sätter sig på toaletten. Hon sitter där en stund men det verkar inte hända nåt för hon svär på alla språk hon kan när hon kommer tillbaka.

Sen bär hon mig till låga byrån, fast hon vet att det är fusk att hålla i något, men vänta, hon håller inte i sig i byrån, hon böjer på knäna och lägger brösten på byrån!! Tokiga kärring, vad ska det vara bra för? Sen börjar hon svära igen för hon ser ju inte displayen (det gör inget för det var ingen vacker syn...)!! Sen sliter hon tag i mig igen och bär mig till höga byrån i sovrummet, kastar ner mig på golvet och hårdfotat stiger på mig.

Men sen, sen ställer hon sig på tå och försöker lägga brösten uppe på byrån, men hon är ju för kort och jag vet inte riktigt vad hon gör för helt plötsligt slår hon hakan i byrån och och mig skuffar hon iväg med tårna så jag slår mig riktigt illa! Hon tjuter och svär, jag ropar efter plåster och tänker att hon är ta mig fan inte riktigt klok!!


Nu kan jag berätta att jag är sjukskriven i en vecka. Plåstret skall bytas på tisdag. Får se om jag jobbar nästa vecka."

14 kommentarer:

Unknown sa...

Är du med i facket?

Fru Gårman sa...

Fy, stackars liten. Din kollega här är förpassad under sängen, där är hon skyddad för både vågfusk och sparkar.

Linda sa...

hoppas hon kryar på sej =)

Shamrock sa...

Men hälsa Fru Venus att man inte ska väga sig direkt när man kommer hem från en utlandsresa. man måste få ur sig allt först

Chrissan sa...

Har en kollega till dig jag med. Hoppas kollegan hos mig inte är dammallergiker...för den lär vara dammig där den står gömd under kommoden i badrummet...;)

Malla sa...

hahahah :D

Magica de Hex sa...

Fattar nada men har inte varit här på ett tag, kan någon uppdatera mig?

Desirée sa...

Stackars liten ... Men du, din ägarinna har många andra kvaliteer. Hon skriver underbart roligt och får mig alltid att le :D

bokhyllan sa...

Stackars. Tycker plåstret ser för litet ut.

Ann-Louise sa...

Låter som om du behöver vila ut efter denna traumatisk upplevelse.
Är du "snäll" kan du få bo hos mig!

Madelene sa...

Hahahaha, du får vila upp dig under sjukskrivningen stackars våg.. ;)

September sa...

Jag kommer att bli minst ett år äldre nu... så mycket har jag skrattat denna morgon.

You made my day!

Ezter sa...

Ja, jösses vilken traumatisk upplevelse för dig! Din kollega här är förpassad under badrumsbyrån...

Jesse-Paloma sa...

hahaha du är la för härlig fruvenus!