fredag 19 november 2010

Kontaktannons


"En mörkhårig skönhet med de bästa åren kvar framför sig söker sällskap! Med sällskap menas inte syjunta, kokerska på en repmånad eller inventeringsansvarig i Ullared. Nej, denna fulländade, smarta, roliga och snygga kvinna söker en man (eller flera?) i sina bästa år med mycket kvar att ge, både fysiskt och psykiskt. Kanske mest fysiskt *harkel* Ekonomiskt oberoende djurvän, snygg och med sin eventuella levande mor på behörigt avstånd. En bakgrund som kock är inte heller helt fel och en stuga på franska Rivieran kan jag helt kallt leva med. Du får gärna ha barn, men helst över tjugo år. Du + jag + humor = sant! Svar till Anna!"

14 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Nämen! Jag som sett dig som blondin! :D

Ezter sa...

HAHAHA Jag fattar...Annonsen du utlovat! Den var bra! Mitt i prick med den levande mamman :)
Hoppas berörda bloggerska gillar den!

Fru Gårman sa...

Aha! Nåt som gått mig förbi! :D

Fru Venus sa...

Japp, gäller Anna - "Jag är..." ;-) Jag är grå-musgrå-grå hårig!

Unknown sa...

Berörd bloggerska är mycket, mycket nöjd!! Mitt i prick...du är så fenomenalt bra och detta utan att vi känner varann alltför väl ännu. Ska nu ta med mig denna annons till Matchaffinity där jag ämnar bli medlem ett tag från och med nu. Ni ska få följa en eventuell utveckling där. Vem kan låta bli att svara på en sån här annons??
Tack Fru Venus. Love u!!!

Malla sa...

Haha :D hoppas ngn nappar!

Shamrock sa...

Du kommer att få många napp

Agneta sa...

Nästan så jag önskar att jag var man...!

Cia40 sa...

Anna kan vara glad att ha dig som ,annonsskribent !!!:)
Med den annonsen kommer "grabbarna" att fastna i nätet...hihi
TACK snälla härliga du, för ditt grattis !:)
KRAMAR i massor, Cia:)

delfinolins hälsoblogg sa...

Perfekt - klockrent :)
Denna annons kan väl ingen manlig aspirant missa :)
Får kanske anlita Fru Venus jag mä, för att få ihop en klatchig annons, så att nå'n passande fastnar på mitt spö :)
Önskar dig lycka till Anna och naturligtvis så förväntar jag mig information:)
Kram från mig i Viken till dig Anna o till Fru Venus :D

Fru Gårman sa...

Jamen lycka till nu då! :D
Fru Venus, grå, det är ju nästan samma sak som blond. Ljus som ljus, liksom.

Ett stenkast från Fyndet sa...

Åh, får jag låna väl valda delar????

Om det är något som är svårt här i livet, så är det att marknadsföra sig själv på en dejtingsite...

Fru Venus sa...

Låna på :-) Finns fler under etiketten "kontaktannons"

Maria sa...

haha! Där satt den!