onsdag 24 augusti 2011

Då slutet närmar sig

vill jag visa hur dagen på venusberget varit idag. Jag vet att jag är tjatig, men håll med om att dagen varit underbart vacker:

 Här låg jag idag igen då...

Det var helt vindstilla idag fram till eftermiddagen

Vattnet är fortfarande varmt, över 20 grader...

Jag älskar att simma när havet ligger plattlugnt

Satt en stund på Ciderberget idag, har inte gjort det sedan bloggträffen i maj

Håll med om att det varit ännu en underbar dag på venusklippan vid havet.

17 kommentarer:

Gafflan sa...

Det är alltid underbart hos dig.
Kram

Lippe sa...

Jag hade velat varit hos dej idag!! Jag hade behövt det..
Kramar!

Ezter sa...

Ja :) Underbart!

Anonym sa...

Oj oj vilka underbara bilder. Jo jag ska nog banne mig flytta till Åland :D fast vi har haft fint här också idag förstås.
Kram!

S sa...

Å vilka underbara bilder.
Vilken underbar dag!
Det är du värd vet du!
Kram

Fru Gårman sa...

Vilket slut? Håller med för övrigt!

Sandra sa...

Men! Ni har ju sommar, här känns det mer som höst!

Joanna Björkqvist sa...

Underbara bilder!

Här idag har vi bara grått, duggregn och strilande regn i varierande grad...

Höst, höst, höst...

LillaTuss sa...

Mycket vackert och avundsvärt här där jag dagligen befinner mig i samhällets tjänst. Men vem vet... kanske, kanske jag får bada på söndag. Även om det inte är i havet

Snäckskalsdalen. sa...

Jaha. OK. Sol. Vindstilla. Varmt. So what?
Vad vill du ha sagt med detta, då......förresten tror jag det kom svallvågor av den där hemskebåten där borta i horisonten, eller......
Jaa, du....vilket vatten, vilket vatten och vilket lantställe ni har.....
Kraaamar

Swethaiparadise sa...

Snygg headder ;-) FUSK..... här i Borås regnar det :-(

Vill också ha ett soligt venusberg........hur det nu lät *skrattar*

http://stinamittilivet.wordpress.com/

Anonym sa...

Du är verkligen född på rätt sida solen!!

Ge mig ALLA rabattkoder på Scandic!

Tantaluran

Unknown sa...

Aldrig lägger denna kvinna av med sina sommarbilder!!
Här har man fått leta fram varma tröjor och börjat med strumpor! Redan!! Vad är det som är fel på denna breddgrad?? :-/ och sluta nu med soliga klippor och varmt hav!! Bums.

Malla sa...

jamen jag undrar bara vart du har metspöet? varför passar du inte på att fånga lite fisk där du ligger och myser? :D

Märta sa...

Jag börjar misstänka att du bor på Hawaii och inte på Åland!
Här i Dalarna är det gråtrist höst. Strumpor på. Solbränna som falnar.
*funderar på att emigrera till Venusberget*

Kram och blås på det onda!

Blåklinten sa...

Såå underbart vackert, det är ju nästan så man blir lite religiös:)

Anonym sa...

Ja, lite rätt åt dig faktiskt... :)