torsdag 25 augusti 2011

Jag är ingen bloggare!

Inte enligt de tre svenska bloggare som besökte åland24TV här om veckan. De skulle delta i PAF opens beachvolleyturnering för bloggare(?), och då passade vår lokal TV på och intervjua dom. Där fick jag lära mig att det inte finns nån stor bloggare på Åland  -  hallå, jag väger nästan hundra kilo  -  och att de flesta bloggar för att få visa upp sig, synas på bild  -  jaså, var är bilden?  -  och att de flesta bloggare är snygga, riktigt snygga! Det var här jag höll på att skratta ihjäl mig och fick bekräftat att jag, jag är då ingen riktig bloggare.

12 kommentarer:

Sus sa...

För mig är du den perfekta bloggaren. Så det så

Singelmamman sa...

Vadå? Var det svenska bloggare som sa att det inte finns några bloggar att tala om på Åland? Har de inte ens kontaktat dig? Jättekonstigt.

Agneta sa...

Inte kan du skriva underhållande heller. Och inga läsare har du som gillar dig. Näe.
På tvärtomspråket.

LillaTuss sa...

Kan meddela att jag hellre läser personliga bloggar av ditt slag än dom som bloggar för världen och för att tjäna pengar... Blääää

Milla sa...

Mäh!
Där fick nog 90% av blogg...hrrm, ursäkta, 90% av oäkta bloggare här i Sverige också en rejäl käftsmäll, skratt.
Kram och ha en fin torsdag.

Anonym sa...

Tji, fick dom... ;)

Fru Gårman sa...

Du är ingen bloggare. Nähä. Då vet jag!

Elle sa...

Om du inte är en stor bloggerska, är jag lika liten som en fis i universum!!
Men vännen, klart du är liten, du har ju bara 199 följare....
Nu ska jag bli följare 200! Ha! Då är du nog stor.*ler*
Kram Elle

Elle sa...

Men vad hände nu? Jag hamnade ovanför följarlistan...!
Du ser, jag är en fis i universum och fattar ingenting!!
*suck*
Hur hamnar jag på lista under?

Elle sa...

Jomen,nu har du ju 200 följare...alltså är jag med och du är STOR!! *moahahaha*

Snäckskalsdalen. sa...

NU HAR DU JU 200 FÖLJARE, HAR DU SETT DET.....!!!! GRATULERAR GRATULERAR GRATULERAR!

Det där om tv kanalen och bloggare har jag redan glömt, dom verkar ovanligt dåligt insatta i vad dom skriver om.

Kramar

Märta sa...

Mäh! Ska skriva ett uppfostrande brev till Paf och säga åt dem att välja sina bollkastande bloggare med större omsorg. *muttrar om korkade obildade bimbobloggers*
Du ÄR ju Åland!!